Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Pernilla Karlsson - 7 augusti 2013 01:11

Jagat en jävla mygga nu i en timma.. Kan inte sova förrän den är död!!!

Kan ju blogga sålänge tills den dyker upp igen :)

Är på min sista semestervecka :O sjukt vad tider springer.. Sakta neeer nu! Känns som jag inte hunnit med någonting..men det är väl så med semestrar, att kunna få göra ingenting :) det är rätt skönt! Men vi måste hinna med en tripp på tu man hand jag o min tjej denna vecka. Liseberg var spikat men dock sa hon själv att hon tycker det är tråkigt när hon är för kort för de coola karusellerna.. Jaha, nästa förslag, tåget till Danmark, tivoli... Nää rädd för att åka tåg säger hon då! Aha?! Ölandsdjurpark då? För åttonde året i rad typ:) ja det får det bli :)

Har en liten klump i magen ang. nästa vecka. Inte för att jag ska börja jobba utan vad fanken jag ska lämna Tilda.. Ha inga tider på fritids, o hon ska börja nytt fritids men när är övergången?! Ååh, få bli o ringa runt imorgon.
Skola, jobb, stiga upp tidigt, plikter, måsten, ja allt det börjar snart igen. Sommaren är för kort. Går för fort. :(
Gäller att njuta av sommarens sista värmeveckor innan solen tar sitt pick o pack..

Fan jag är hungrig, sockersugen så in i helvete!! Ätit för lite idag.. Men nej inte äta nu , inte kl.01.00 Framförallt inte socker! Sockerförbud började i måndags. Ett måste. Haft en period där jag kränger sjukligt mycket.. När det ersätter all annan mat så ha det gått för långt. Sen har jag tränat som en dåre den senaste tiden men inte fanken syns det när kosten är åt hel..

Vi trivs rätt bra här i vår nya lya, (förutom myggjäveln ;) ) här kommer vi nog bo ett tag. Vi fick även en katt på köpet. Vi kallar honom Pelle, Tur-Pelle.. En övergiven stackare som kom in i vår lägenhet, det var som han bad, "snälla ni låt mig stanna" ..har för stort hjärta för att skicka i väg den lilla ovårdade, hungriga katten. Och Tilda ÄLSKAR husdjur!

Nahe jag ger mig, myggjäveln vinner!
Godnatt gott folk!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards