Direktlänk till inlägg 25 juli 2013

Finaste låten

Av Pernilla Karlsson - 25 juli 2013 01:14

Den första gången jag såg på dig
Och kände hur du såg på mig
Då föll allting jag trott var sant
Jag vet du kände likadant
Du var så vacker då som nåt jag aldrig kunnat nå
Och hjärtat slog ett slag för var förlorad dag
Jag gömde mig i fantasin
Så rädd för vad du kunde bli
Men var gång som jag ljög för mig
Så såg jag sanningen i dig
Nu står du här idag med allt jag någonsin velat ha
Och hjärtat slår ett slag för var förlorad dag
Öppna din dörr och säg att du vill ha mig här
Säg att du inom dig bär bara kärlekens röst
Och jag ska öppna min dörr och ge dig varje dag igen
Leva här för sanningen
Låt mig bli den som först öppnar din dörr
Så börjar livet här till slut
Vi gråter det som var förut
Så somnar vi så tätt ihop
Att dagen vaknar allt för fort
För den himmel som jag nått och för allt det som jag nu förstått
Ska hjärtat slå ett slag för var förlorad dag
Öppna din dörr?
Ge av dig det du vill ha av mig
Och säg att jag får alla förlorade år
Jag ska öppna min dörr och ge dig varje dag igen
Leva här för sanningen
Låt mig bli den som först öppnar din dörr..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Karlsson - 7 augusti 2013 01:11

Jagat en jävla mygga nu i en timma.. Kan inte sova förrän den är död!!! Kan ju blogga sålänge tills den dyker upp igen :) Är på min sista semestervecka :O sjukt vad tider springer.. Sakta neeer nu! Känns som jag inte hunnit med någonting..men ...

Av Pernilla Karlsson - 25 juli 2013 18:11

Grymt tråkigt att packa.. Hela dagen försvinner.. Men har ändå varit molnigt hela dagen så det gäller att passa på. Imorgon kommer mitt älskade barn hem!! Hon har varit på semester sen i lördags med hennes fars släkt och jag har passat på att träna ...

Fan

Av Pernilla Karlsson - 22 juli 2013 09:52

Vad är det som händer??!! Vad rör sig i min mage? Och varför ligger det en stor sten på min bröstkorg? Varför har jag ett fånigt och ett sorgset leende på samma gång ?! Vet ni vad, jag träffade Honom i lördags! Han som jag har längtat efter i åratal ...

Av Pernilla Karlsson - 16 april 2013 15:53

Äntligen är våren här! Snart dags att börja raka bena igen ;) höhö Glodde på en film i lördags i min ensamhet. Handlade om olycklig o lycklig kärlek.. Drömde mig iväg.. Längtar.... Märkligaste känslan är nog att sakna någon man ännu inte känner....

Av Pernilla Karlsson - 8 april 2013 09:42

Helgen bestod av jobb och kalas! Planen var även att träna lör o sön men icke, latheten övertalade mig att stanna på soffan. :/ Ja ja.. Allt mitt snack i föregående blogginlägg om "högre växel, nya tag, sockeravvänjning" har varit skitsnack. Ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards