Direktlänk till inlägg 20 mars 2013

Det går bra nu..

Av Pernilla Karlsson - 20 mars 2013 21:27

Intensiv vecka....
RUS-samtal med chefen igår, slutade med att jag berättade hela långa uppförsbacken från gravid 16 åring till där jag är idag. Både i skolgång, karriär och min personliga utveckling. Hon gav mig fina komplimanger och berättade hur imponerad hon var. Jättekul!
Sedan körde jag till jobbet några timmar och därefter BodyCombat release 55. Det var pirrigt och nervigt.. Men oerhört kul! Att få klä ut sig, stå framför människor och bjuda på sig själv, Det krävs mod! Jag är modig :)
(Pepptalk till mig själv) ;)

Med så mycket nerver och helt slutkörd fysiskt efter passet trodde jag att jag skulle somna så fort huvudet landade på kudden meeeen nähädu.. Klockan slog 22,23,24,01,02 vafaaaan!!!
Jag var antagligen för exalterad efter dagen. Det enda jag tänkte på var "sooov Nuuu, du ska upp kl 07.00 sedan hålla Indoorwalkingpass!"
Men nä klockan han slå 03.00 innan jag somnade. Kan ju säga att det sved lite grann i ögonen när mobillarmet startade imorse. Bara att bita ihop och köra.

Jag är mycket gladare när jag har kontroll över sockerintaget. Tredje dagen med bra kost och träning och jag mår fantastiskt! Sådan skillnad psykiskt. Vågen stod på 60,3 imorse, känner redan skillnad i kroppen.

Imorgon ska jag på utbildning hela dagen. Hoppas den är intressant. Sedan jobb fre, lör, sön. Och veckan avslutas med kalas hos syrran.

Det enda som tynger lite grann är det här förbannade brevet. Vill ha det överstökat. Det borde komma senast fredag. Huu!

Tog en bild nu ikväll på dagens form. Fick till en redig spännisbild., haha!
Kanske fitnessfive 2014 ändå? ;)

Nej nu ska jag banne mig hålla i i denna kost!!!!!


Godnatt och hejdå dagbok

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Karlsson - 7 augusti 2013 01:11

Jagat en jävla mygga nu i en timma.. Kan inte sova förrän den är död!!! Kan ju blogga sålänge tills den dyker upp igen :) Är på min sista semestervecka :O sjukt vad tider springer.. Sakta neeer nu! Känns som jag inte hunnit med någonting..men ...

Av Pernilla Karlsson - 25 juli 2013 18:11

Grymt tråkigt att packa.. Hela dagen försvinner.. Men har ändå varit molnigt hela dagen så det gäller att passa på. Imorgon kommer mitt älskade barn hem!! Hon har varit på semester sen i lördags med hennes fars släkt och jag har passat på att träna ...

Av Pernilla Karlsson - 25 juli 2013 01:14


Den första gången jag såg på dig Och kände hur du såg på mig Då föll allting jag trott var sant Jag vet du kände likadant Du var så vacker då som nåt jag aldrig kunnat nå Och hjärtat slog ett slag för var förlorad dag Jag gömde mig i fantasin ...

Fan

Av Pernilla Karlsson - 22 juli 2013 09:52

Vad är det som händer??!! Vad rör sig i min mage? Och varför ligger det en stor sten på min bröstkorg? Varför har jag ett fånigt och ett sorgset leende på samma gång ?! Vet ni vad, jag träffade Honom i lördags! Han som jag har längtat efter i åratal ...

Av Pernilla Karlsson - 16 april 2013 15:53

Äntligen är våren här! Snart dags att börja raka bena igen ;) höhö Glodde på en film i lördags i min ensamhet. Handlade om olycklig o lycklig kärlek.. Drömde mig iväg.. Längtar.... Märkligaste känslan är nog att sakna någon man ännu inte känner....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards