Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

Ny vecka.,

Av Pernilla Karlsson - 25 mars 2013 22:21

Skönt att förra veckan är passerad., 6/7 dagar jobb + väldigt lite sömn är ingen bra kombo. Tröttheten märktes av i söndags då jag var extra klantig, kör förbi jobbet, kör omvägar, glömmer kort, glömmer lyset på bilen på osv..

Och varför hade jag ingen ro i kroppen att sova?! Tre nätter i rad som jag låg pigg timme efter timme och slumrade till en stund vaknade osv. Väldigt drygt iaf, men blivit bättre med sömn nu!

Mån-tors gick fin fint med kosten, däremot fre-sön blev det på tok för mkt socker. Jag gick lös på godis som om det vore min sista måltid :/ resultat: 2kg upp! Bra jobbat Pernilla, Pernilla självdisciplin Karlsson! Ohyes!

Nämen vad brukar man säga om måndag! "Nya tag" "jag börjar på måndag" "ny vecka, nya möjligheter" :)

Från blond till brunett! Tog första färgningen på fm. Blev sjaskig färg. Hämtade Tilda och när hon fick syn på mitt hår blev hon blev sur på mig. Hon klädde på sig ytterkläderna igen och sa att hon skulle köpa massa ljus färg... Tack Tilda! Gulligt att du ger mamma komplimanger :)
Andra färgningen på em blev lite bättre, dock lite för mörk men tror Tilda godkände det "du ser ut som en häst" Yes' Jag tror det var en komplimang :)

Nehe lite candy beroende-framkallande crash spel nu sen skönhetssömn på världens finaste kudde!

Glad påsk!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Karlsson - 7 augusti 2013 01:11

Jagat en jävla mygga nu i en timma.. Kan inte sova förrän den är död!!! Kan ju blogga sålänge tills den dyker upp igen :) Är på min sista semestervecka :O sjukt vad tider springer.. Sakta neeer nu! Känns som jag inte hunnit med någonting..men ...

Av Pernilla Karlsson - 25 juli 2013 18:11

Grymt tråkigt att packa.. Hela dagen försvinner.. Men har ändå varit molnigt hela dagen så det gäller att passa på. Imorgon kommer mitt älskade barn hem!! Hon har varit på semester sen i lördags med hennes fars släkt och jag har passat på att träna ...

Av Pernilla Karlsson - 25 juli 2013 01:14


Den första gången jag såg på dig Och kände hur du såg på mig Då föll allting jag trott var sant Jag vet du kände likadant Du var så vacker då som nåt jag aldrig kunnat nå Och hjärtat slog ett slag för var förlorad dag Jag gömde mig i fantasin ...

Fan

Av Pernilla Karlsson - 22 juli 2013 09:52

Vad är det som händer??!! Vad rör sig i min mage? Och varför ligger det en stor sten på min bröstkorg? Varför har jag ett fånigt och ett sorgset leende på samma gång ?! Vet ni vad, jag träffade Honom i lördags! Han som jag har längtat efter i åratal ...

Av Pernilla Karlsson - 16 april 2013 15:53

Äntligen är våren här! Snart dags att börja raka bena igen ;) höhö Glodde på en film i lördags i min ensamhet. Handlade om olycklig o lycklig kärlek.. Drömde mig iväg.. Längtar.... Märkligaste känslan är nog att sakna någon man ännu inte känner....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards