Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Kärleks.... lös

Av Pernilla Karlsson - 16 april 2013 15:53

Äntligen är våren här! Snart dags att börja raka bena igen ;) höhö

Glodde på en film i lördags i min ensamhet. Handlade om olycklig o lycklig kärlek.. Drömde mig iväg.. Längtar....
Märkligaste känslan är nog att sakna någon man ännu inte känner.

Hela vintern har det varit ensamt. All fokus har varit på mig själv. Lära känna mig själv bättre. Älska mig själv.
Jag ser inte fram emot att dejta, det är inte kul. Jag är så färdig med den biten men det är väl ett måste om man inte ska leva själv hela livet.
Dejta.. Det är fan hemskt! Krystat och pressat! Jag ha kommit fram till att jag passar till många men inte många som matchar mig ;D det är fan inte lätt det där... Jag vet när Tilda var yngre och min längtan till en större familj tog överhand så jag blundade för vad som kändes rätt och levde med pojkvänner som egentligen var fel för mig. Jag klarade inte av att leva ensam. Men en dag sa jag stopp! Vinklade synen utifrån Tilda 20 år, hur kommer hon se tillbaka på sin barndom och sin mamma?! Från den dagen har jag nog varit alldeles för överdrivet sträng. Det enda jag ha haft i tankarna är "nästa ska vara rätt" och där passerade 5 år i ensamhet. Men jag tror fortfarande på att när han väl dyker upp, då vet jag, att det är Han.
Nog om kärlek i mitt liv som inte finns..

Känns som det där med magrutor kommer att förbli en dröm. Det finns för möe gott. Om man enbart hade behövt träna sig till rutor så hade hela jag varit rutig men iomed att kosten ha nästan större del i hur man ser ut så är det förbannat svårt.

Få väl fortsätta kämpa på, som min mor skrev "du har gett upp först du slutat försöka"

Och jo föressten, det blir nog en flytt detta året också ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Karlsson - 7 augusti 2013 01:11

Jagat en jävla mygga nu i en timma.. Kan inte sova förrän den är död!!! Kan ju blogga sålänge tills den dyker upp igen :) Är på min sista semestervecka :O sjukt vad tider springer.. Sakta neeer nu! Känns som jag inte hunnit med någonting..men ...

Av Pernilla Karlsson - 25 juli 2013 18:11

Grymt tråkigt att packa.. Hela dagen försvinner.. Men har ändå varit molnigt hela dagen så det gäller att passa på. Imorgon kommer mitt älskade barn hem!! Hon har varit på semester sen i lördags med hennes fars släkt och jag har passat på att träna ...

Av Pernilla Karlsson - 25 juli 2013 01:14


Den första gången jag såg på dig Och kände hur du såg på mig Då föll allting jag trott var sant Jag vet du kände likadant Du var så vacker då som nåt jag aldrig kunnat nå Och hjärtat slog ett slag för var förlorad dag Jag gömde mig i fantasin ...

Fan

Av Pernilla Karlsson - 22 juli 2013 09:52

Vad är det som händer??!! Vad rör sig i min mage? Och varför ligger det en stor sten på min bröstkorg? Varför har jag ett fånigt och ett sorgset leende på samma gång ?! Vet ni vad, jag träffade Honom i lördags! Han som jag har längtat efter i åratal ...

Av Pernilla Karlsson - 8 april 2013 09:42

Helgen bestod av jobb och kalas! Planen var även att träna lör o sön men icke, latheten övertalade mig att stanna på soffan. :/ Ja ja.. Allt mitt snack i föregående blogginlägg om "högre växel, nya tag, sockeravvänjning" har varit skitsnack. Ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards